3:27 am - Monday December 5, 2016

Zonele fragile de care trebuie sa avem grija

Primele semne, ridurile din jurul ochilor, lasarea pielii, cum le pandim! Si cat ne temem de ele…pentru ca ne tradeaza. Iata inventarul zonelor pe care trebuie sa le supraveghem de aproape.

Ochiul. Incepand pe la 25-30 de ani, isi fac aparitia ridurile din jurul ochilor (“laba gastei”). Normal, clipim de 12-20 de ori pe minut! Deci trebuie sa avem grija de acest aspect foarte devreme. Ascunzandu-ne in spatele unor mari ochelari de soare, evitand atingerea ochilor prea des, utilizand produse corespunzatoare pentru machiere si demachiere, folosind (de 30 de ani) o crema sau un gel pentru conturul ochilor.

Dar gatul?

Atat de gratios, el este cel care pune in evidenta capul.

Daca pielea lui este uscata si fragila, trebuie deci sa apelam la o ingrijire regulata, ca si in cazul fetei. De asemenea, aveti grija sa nu va ingrasati; barbia dubla ingreuneaza gatul. Si, mai ales, pastrati-va capul sus, spatele drept si umerii relaxati. Este cea mai buna cale de a va pune in evidenta gatul. Ganditi-va, din cand in cand, sa faceti mici exercitii… Un exemplu? Stand asezata, intoarceti capul intr-o parte, apoi in cealalta. Este perfect pentru a-l intari si a-i conferii suplete.

Fiti atente si la partea din spate a coapselor, partea interioara a bratelor si coapselor…acestea sunt parti ale corpului care isi pierd fermitatea foarte repede. Daca tot nu este prea moale, la munca! Numai o gimnastica adecvata va va permite sa le pastrati ferme. De asemenea, putem folosi si chiar abuza de lapte de corp hidratant, de produse cosmetice pentru fermitate, fiole antirid… Dar toate acestea nu vor fi decat un plasture pe un picior de lemn, daca muschii care sustin pielea nu sunt intariti. In acest caz, doar practicarea unui sport, in mod regulat, ar putea fi de un ajutor durabil: gimnastica la sala, exercitiile pentru muschii abdominali si fesieri facute acasa, bicicleta medicinala. De voi depinde sa gasiti o metoda buna!

BRATE FRUMOASE

-Pozitia de plecare: in picioare in fata unui perete, picioarele usor departate, bratele departate.

-Cu mainile intinse in fata si palmele pe perete impingeti-va parte de sus a bustului spre perete apoi respingeti cu putere peretele.

-Exercitiul se face de zece ori consecutiv, schimband pozitia palmelor (spre interior, spre exterior) pentru a solicita diversi muschi ai bratelor.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Articol din categoria: Auto-ingrijire
Articole Similare:

No comments yet.

Lasa un raspuns

Read previous post:
Pastrati-va sanatatea oaselor
Pastrati-va sanatatea oaselor

Cunoscuta sub numele de osteoporoza, aceasta fragiliate a oaselor, care se accentueaza cu varsta, afecteaza... mai mult »

Close