9:00 am - Sunday December 11, 2016

Tratamente naturiste pentru depresie

Remedii naturiste pentru depresie

Remedii naturiste pentru depresieÎn fiecare an, aproape 20 de milioane de adulţi din Statele Unite suferă de depresie. Cele mai multe persoane cu depresie nu caută un tratament, deși pot fi ajutaţi. Primul pas este de a vorbi cu medicul dumneavoastră, deoarece depresia este o boală gravă, care nu ar trebui să fie tratată fără o consultaţie medicală.

Depresia poate fi şi un simptom al unei alte afecţiuni, cum ar fi hipotiroidismul sau anemia. Dacă luați medicamente sau urmaţi un tratament pentru depresie, nu vă opriţi fără a vă consulta medicul.

Remedii naturale pentru depresie

În continuare vă prezentăm câteva remedii naturale pentru depresie.

1) Sunătoarea

Sunătoarea (Hypericum perforatum) a fost folosită de mult timp în medicina populară pentru: tristețe, griji, nervozitate şi tulburări de somn.

Astăzi, rezultatele a peste 20 de studii clinice sugerează că sunătoarea funcţionează mai bine decât un placebo şi este la fel de eficace ca antidepresivele pentru depresia uşoară şi moderată şi are mai puţine efecte secundare.

Studiile sugerează că sunătoarea nu este eficientă pentru depresia majoră.

Efectele complete ale sunătorii se văd între 4-6 săptămâni. Efectele adverse pot include: amețeli, uscăciunea gurii, indigestie și oboseală. Sunătoarea creşte fotosensibilitatea, deci trebuie să vă luaţi măsuri suplimentare de precauție pentru a vă proteja pielea și ochii de lumina soarelui.

Deși sunătoarea poate fi luată în condiţii de siguranţă de una singură, aceasta poate interfera cu eficacitatea medicamentelor prescrise și fără prescripţie medicală, cum ar fi antidepresivele, medicamentele pentru tratamentul infecțiilor cu HIV și SIDA și contraceptivele orale.

Sunătoarea nu este recomandată pentru femeile gravide sau care alăptează, copii, persoanele cu tulburare bipolară, boli hepatice sau renale.

2) Acizi grași omega-3

Acizi grași omega-3sunt un tip de grăsimi bune, necesare pentru funcţionarea normală a creierului. Corpul nostru nu poate produce acizi graşi omega-3 pe cont propriu, așa că trebuie să îi obținem din dieta noastră.

Studiile au asociat depresia cu un aport alimentar scăzut de acizi grași omega-3. În țările cu un consum de pește mai mare, cum ar fi Japonia și Taiwan, rata de depresie este de 10 ori mai mică decât în America de Nord. Depresia postpartum este, de asemenea, mai puțin frecventă.

Studiile sugerează că acizii graşi omega-3 pot fi mai eficienţi împreună cu antidepresivele.

Peștii de apă rece, cum ar fi somonul, sardinele şi hamsiii, sunt cea mai bogată sursă alimentară de acizi grași omega-3. Dar, în loc să mâncaţi mai mult pește, care poate conține mercur, PCB-uri și alte substanțe chimice, capsulele de ulei de pește sunt considerate o sursă mai curată de acizi grași omega-3.

Capsulele de ulei de pește sunt vândute în magazinele de specialitate, în farmacii și on-line. Capsulele de ulei de pește pot interacționa cu medicamentele care subţiază sângele, cum ar fi warfarina şi aspirina. Efectele adverse pot include indigestie și sângerare. Uleiul de pește nu ar trebui să fie luat cu 2 săptămâni înainte sau după o intervenţie chirurgicală. Uleiul de pește poate lăsa un gust de pește. Pentru a preveni acest lucru, încercați să luați uleiul de pește înainte de mese.

3) Nicotinamid adenin dinucleotid (NADH)

NADH este o moleculă formată din vitamina B3 (niacină), care joacă un rol esențial în producerea de energie celulară.

Un studiu controlat cu placebo a evaluat eficacitatea NADH-ului asupra 26 de persoane diagnosticate cu sindromul oboselii cronice. Participanţii au primit fie 1 mg de NADH, fie un medicament placebo timp de 4 săptămâni. La sfârșitul studiului, 8 din 26 (31%) au răspuns favorabil la NADH, în contrast cu 2 din 26 (8%), care au răspuns la placebo. Nu au fost raportate reacții adverse severe. Deși NADH pare foarte promițător, sunt necesare studii mai mari pentru a dovedi eficacitatea acestui supliment.

4) L-Carnitina

Carnitina, găsită în aproape toate celulele corpului, este responsabilă pentru transportul lanţurilor lungi de acizi grași în mitocondrii (centrele producătoare de energie ale celulelor). Aceasta permite acestor acizi grași să fie transformaţi în energie.

Unele studii au descoperit că nivelurile de carnitină din organism sunt diminuate la persoanele cu sindromul oboselii cronice şi au fost asociate cu oboseală musculară, durere musculară și o toleranță scăzută la efort. Cu toate acestea, alte studii nu au găsit nicio asociere între deficienţa de carnitina şi simptomele sindromului de oboseală cronică.

Un studiu a examinat folosirea de L-carnitina pe 30 de persoane cu sindrom de oboseală cronică. După 8 săptămâni de tratament, a existat o îmbunătăţire clinică semnificativă din punct de vedere statistic la 12 din cei 18 parametrii; cea mai mare îmbunătăţire simţindu-se după 4 săptămâni de tratament. O persoană nu a putut finaliza cele 8 săptămâni de tratament din cauza diareei. Nu a fost niciun grup placebo în acest studiu, iar participanţii ştiau de scopul studiului, aşa că sunt necesare mai multe studiile clinice.

Suplimentarea cu L-carnitina este,în general, bine tolerată. Cu toate acestea, dozele mari de L-carnitina pot cauza tulburări digestive și diaree şi, ocazional, apetit crescut, mirosuri corporale neplăcute şi erupţii cutanate.

O reacție adversă rară, care a fost raportată cu folosirea de L-carnitina, sunt crizele la persoanele cu sau fără convulsii preexistente.

5) Coenzima Q10

Coenzima Q10 (Co Q10) este un compus găsit în mod natural în mitocondrii, centrul care produce energie pentru celulele noastre. Co Q10 este implicată în producerea de ATP, principala sursă de energie a celulelor corpului. Co Q10 este şi un antioxidant.

Un sondaj completat de 155 de oameni cu oboseală persistentă a constatat că, dintre toţi oamenii care au folosit Co Q10, 69% au raportat că acest compus a prezentat acţiuni benefice asupra lor.

 

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Articol din categoria: Tratamente si remedii
Articole Similare:

No comments yet.

Lasa un raspuns

Read previous post:
Remedii naturiste pentru constipaţie
Remedii pentru constipaţie

Ce este constipaţia? Frecvența normală a tranzitului intestinal variază foarte mult de la o persoană... mai mult »

Close