Tonifica musculatura mergand pe role

De-a lungul timpului, au fost efectuate mai multe studii referitoare la benefiile fizice pe care ti le poate aduce mersul pe role.

Toate cercetarile au ajuns la aceleasi concluzii. Mersul pe role poate fi un excelent stimulent cardio-vascular si iti imbunatateste tonusul muscular asemenea ciclismului… insa nu reprezinta un efort aerob la fel de eficient precum joggingul.

Pentru un incepator… mersul pe role poate fi destul de greu de invatat, insa merita. Este un sport care se practica in special in parcuri si reprezinta o modalitate excelenta de relaxare si deconectare si, cu timpul, poate deveni chiar distractiva.

Sa fii intr-o forma excelenta si sa obtii acest avantaj facand ceva foarte placut. Ce-ti poti dori mai mult de atat?…

Mersul pe role nu da rezultate spectaculoase imediate, lucru valabil si pentru jogging. Totul depinde de cat de mult si de cat de des practici acest sport.

In timpul mersului, concentrarea asupra balansului iti poate limita efortul cardio-vascular, spre deosebire de jogging, care se rezuma numai la activitatea aerobica.

Ce-ti poate promite un program regulat de “mers pe role”? Un posterior ferm, coapse perfecte si un abdomen plat.

Dar nu trebuie sa uiti ca te expui si la pericolele accidentarilor, cele mai comune dintre ele fiind fracturarea bratului, ranirea coatelor si a genunchilor. De aceea, exercitiul tau de fitness trebuie sa fie “echipat” cu elementele corespunzatoare, si anume: cotiere, genunchiere si casca de protectie.

Distractie placuta!

Share this Story
  • Slabire & Fit

    Tonifica musculatura mergand pe role

    De-a lungul timpului, au fost efectuate mai multe studii referitoare la benefiile fizice pe care ti le poate aduce mersul pe ...
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Slabire & Fit

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...