Slabire & Fit

Testeaza-te si vezi in ce forma fizica esti!

Testul de conditie fizica a adultilor, lansat de Consiliul Prezidential pentru Educatie Fizica si Sport din SUA, te poate ajuta sa iti testezi aptitudinile fizice. Iata cateva cifre care ar trebui atinse de barbatii si femeile de 40 de ani, precum si cateva sfaturi utile:

Flotari

Prag de atins – Femei (stand pe genunchi): 33 fara oprire, Barbati: 40 fara oprire

Sfaturi pentru a obtine rezultate optime (treptat, pentru a preveni vatamarile). Fa exercitii pentru piept si triceps de trei ori pe saptamana. Poti varia flotarile stand cu picioarele sau mainile pe ceva mai ridicat.

Jogging  2,5 km

Prag de atins – Femei: sub 12 minute, Barbati: sub 10 minute

Sfaturi pentru a obtine rezultate optime (treptat, pentru a preveni vatamarile) . Mergi/alearga de trei ori pe saptamana si inoata sau mergi cu bicicleta in zilele celelalte. Adauga o zi de antrenament de legatura (mers mai rapid decat ritmul tau obisnuit, alternand cu mers mult mai lent decat normal).

Semi-abdomene

Prag de atins – Femei: 60 intr-un minut, Barbati: 65 intr-un minut

Sfaturi pentru a obtine rezultate optime (treptat, pentru a preveni vatamarile) – Efectueaza mai multe tipuri de exercitii abdominale, de trei ori pe saptamana. Forta muschilor abdominali este foarte importanta pentru mentinerea posturii corecte, reducerea durerilor de spate si poate ajuta la pastrarea echilibrului la o varsta mai inaintata.

Extensii

Prag de atins – Femei: 22 cm dincolo de calcaie, Barbati: 20 cm dincolo de calcaie

Sfaturi pentru a obtine rezultate optime (treptat, pentru a preveni vatamarile) – Dupa incalzire,  iti poti imbunatati flexibilitatea facand urmatorul exercitiu yoga: aseaza-ti corpul in forma literei V, intoarsa, cu mainile si picioarele pe podea si sezutul in sus.

Share this Story
  • Slabire & Fit

    Testeaza-te si vezi in ce forma fizica esti!

    Testul de conditie fizica a adultilor, lansat de Consiliul Prezidential pentru Educatie Fizica si Sport din SUA, te poate ajuta sa ...
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Slabire & Fit

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...