Mama & Copilul

Sfaturi practice pentru a scapa de burtica la birou

Burtica ta a capatat proportii, si se incapataneaza sa ramana la fel de maricica, indiferent daca mananci mai des sau o singura data pe zi?

Nu esti singura ce trece prin asa ceva!

Dupa o anumita varsta, burtica incepe sa-si faca de cap si sa traiasca dupa regulile proprii.

Muschii se mai lasa, tu nu mai ai aceleasi arderi de calorii, nu gasesti timp sa mai faci miscare, si atunci burtica devine neascultatoare.

Ce-i de facut? Prima masura pe care se impune s-o iei e practicarea unui sport care sa-ti solicite muschii abdominali: dans, fitness, inot, running.

Daca insa timpul tau se imparte intre serviciu, termene limita si casa, treburi casnice si crestere copil, atunci se poate intampla sa nu prea ajungi la sala.

Iata solutiile pentru tine:

• Stand pe scaun, la birou, incordeaza-ti muschii de la abdomen timp de 10 secunde. Repeta de trei ori pe zi.

• Renunta la lift, foloseste scarile.

• Nu manca in fata calculatorului.

• Consuma cat de multe lichide poti, vorbim de cantitati de la 2 litri in sus. Renunta la sucuri.

• Mananca cat de des posibil afine, acestea, dintre toate alimentele, s-a descoperit ca sunt singurele care ajuta la resorbtia grasimilor din zona abdomenului.

• Ia-ti la tine pachetel de acasa, de preferat salata, ca sa nu mai fii nevoita sa cumperi tot felul de mancaruri preparate cu multe grasimi si uleiuri refolosite, renunta la paine, mananca cel mult o felie jumatate pe zi.

• In pauza de pranz, dupa ce ai mancat, foloseste timpul ramas pentru a te plimba.

Share this Story
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Mama & Copilul

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...