Slabire & Fit

Sfaturi pentru a slabi sanatos

Pentru a scadea in greutate, trebuie sa va modificati stilul de viata. Veti fi nevoita sa faceti schimbari in dieta si activitatea dvs fizica. Angajati-va sa slabiti, sa scadeti lent in greutate si sa va straduiti sa va schimbati progresiv obiceiurile alimentare si exercitiu fizic.

Modificarile pe termen lung sunt cele care asigura succesul. Iata in continuare cateva sfaturi de urmat:

– nu incepeti un regim de slabire atunci cand sunteti in plina depresie nervoasa sau treceti prin schimbari majore ale vietii. In astfel de momente, regimurile sunt deseori condamnate la esec din start.

stabiliti-va valori rezonabile de scadere ponderala. Daca vreti sa slabiti 18 kilograme, incepeti prin a va fixa o pierdere ponderala de 2-3 kilograme.

– controlati-va atent aportul alimentar. Majoritatea persoanelor subestimeaza numarul de calorii pe care le contin alimentele ingerate. In general, este mai rezonabil sa scadeti cate 500 pana la 1000 de calorii zilnic din mesele obisnuite, pentru a ajunge la o scadere ponderala de 500mg pana la 1 kg pe saptamana.

Dietele care va restrictioneaza la mai putin de 1200 de calorii pe zi s-ar putea sa nu va satisfaca nevoile nutritionale zilnice.

invatati sa apreciati alimentele mai sanatoase

– limitati cantitatea de grasimi la mai putin de 30% din dieta totala, daca se poate chiar 20%. Dar nu exagerati. Organismul are nevoie de ceva grasimi. Puteti scadea drastic aportul de grasimi, mancand mai putina carne si evitand alimentele prajite, deserturile bogate in grasimi si adaosurile grase cum sunt margarina, maioneza si produsele de asezonare a salatelor.

nu omiteti din numarul meselor. Mesele la ore fixe va mentin mai bine sub control apetitul si selectia alimentelor. Obisnuinta de a lua micul dejun va creste metabolismul matinal precoce, si astfel, ardeti mai multe calorii.

fiti atenta la ce beti. Limitati bauturile racoritoare obisnuite. Alcoolul si el bogat in calorii, va poate stimula apetitul si va scade vointa. Laptele degresat si sucurile ar trebui si ele limitate. Beti apa. Ocazional poti bea si o bautura racoritoare.

mancati incet. Veti manca mai putin pentru ca va veti simti mai satula.

– incercati sa ignorati poftele cand apar.

– administrati-va zilnic multivitamine daca pastrati o dieta, mai ales daca va limitati caloriile la 1400 pe zi.

Sanatatea anumitor persoane este mult mai afectata de surplusul de greutate (obezitate morbida). Pentru ei, masuri drastice, precum medicamentele de scadere a apetitului, abstinenta sau metodele chirurgicale, ar fi necesare pentru prevenirea mortii premature.

Oricare dintre aceste abordari trebuie intotdeauna facute sub atenta supraveghere medicala.Dar, fara o modificare a obiceiurilor alimentare, chiar si aceste masuri radicale pot esua.

Activitatea fizica: solutia pentru arderea caloriilor

Exercitiul fizic este o parte importanta a oricarui plan de slabire. Dar faceti orice schimbare progresiv, mai ales daca nu aveti o conditie fizica buna. Daca aveti mai mult de 40 de ani sau fumati, ati avut o criza cardiaca sau sunteti diagnosticat cu diabet, consultati medicul inainte de a initia un program nou de exercitii. Un test de efort ar fi necesar pentru evaluarea riscurilor si limitelor dvs.

– incercati sa gasiti una sau mai multe activitati care sa va faca placere si pe care sa le puteti face regulat. Incepeti usor, si cresteti progresiv pana la atingerea scopului. Ideea principala este sa mentineti o activitate moderata timp de 30 de minute sau mai mult in fiecare zi.

– activitatea nu trebuie sa fie excesiv de viguroasa pentru a produce rezultate pozitive. Va puteti atinge scopul prin exersarea moderata, regulata, ca de pilda mersul cu ritm normal.

– variati exercitiile ca sa va puteti imbunatati in general conditia fizica si pentru a va mentine interesul

– cautati o partenera de antrenament.

– respectati orarul de exercitii. Nu-l scurtati.

Share this Story
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Slabire & Fit

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...