Frumusete

Mananca sanatos pentru a avea un par sanatos

Pentru a avea un par sanatos trebuie sa ai un corp sanatos si o dieta echilibrata, nu doar sa folosesti sampoanele adecvate.

Fructele si legumele sunt surse de fibre si vitamine necesare in alimentatie. Acestea nu trebuie sa lipseasca din dieta ta zilnica. Nucile si semintele de in, floarea soarelui si dovleac sunt o excelenta sursa de minerale si vitamine. De asemenea, cerealele integrale pot reprezenta si ele o sursa neneglijabila de minerale.

Apa ajuta la pastrarea parului matasos si stralucitor. Pentru a obtine o hidratare ideala pentru par, bea intre 8 si 10 pahare de apa pe zi, precum si 2-3 pahare de suc natural de fructe sau legume.

Produsele pe baza de soia contin fitoestrogeni – estrogeni din plante. Acestia ajuta la mentinerea starii tale de sanatate si la mentinerea sanatatii parului in particular. De aceea, laptele pe baza de soia, iaurturile pe baza de soia, pateurile vegetale nu trebuie sa lipseasca din alimentatie.

Pasi ce trebuie urmati pentru o ingrijire eficienta a parului:

  • Un supliment nutritiv cu vitamine si minerale e foarte important;
  • Mancati fructe si legume pentru a va putea bucura de efectul antioxidant al acestora;
  • Alege mancaruri cat mai naturale si mai putin procesate, in special mancaruri fara conservanti;
  • Eliminati din dieta alcoolul;
  • Evitati fumatul.
Share this Story
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Frumusete

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...