Slabire & Fit

Exercitii fizice daca lucrezi la birou

A sta asezata la birou 8 ore pe zi poate duce la aparitia sindromului angajatilor din birouri: oboseala, stres, dureri de spate, chiar si cheaguri de sange. Aceste miscari de intindere va vor ajuta.

Trei pauze zilnice a cate 5 minute fiecare pentru miscari de intindere va vor remonta, vor relaxa musculatura si vor imbunatati flexibilitatea.

Iata sase exercitii pe care le puteti face fara sa va parasiti masa de lucru:

1. Intindeti-va degetele in afara cat de mult puteti. Mentineti pozitia 10 secunde, relaxati-va. Urmatoarea miscare e de flexie a degetelor si strangere din articulatii.

2. Intindeti-va incet capul catre  stanga pana simtiti o intindere pe partea laterala a gatului. Repetati aceeasi miscare in dreapta si in fata.

3. Apucati-va bratul stang chiar deasupra cotului cu ajutorul mainii drepte. Trageti usor cotul peste piept catre umarul drept in timp ce intoarceti capul pentru a privi peste umarul stang.

4. Ridicati-va cotul stang deasupra capului si apucati-va ceafa cu palma stanga. Acum cu ajutorul mainii drepte, apucati-va cotul stang. Trageti cu blandete cotul inspre spatele capului si catre umarul drept pana simtit o mica intindere in umar sau in brate.

5. Apucati-va piciorul stang mai jos de genunchi. Apropiati-va incet piciorul indoit de piept. In a doua parte a exercitiului: mentineti-l cu ajutorul mainii drepte si trageti-l catre umarul drept.

6. Incrucisati piciorul stang peste piciorul drept. Incrucisati cotul drept peste coapsa stanga. Apasati-va cu blandete piciorul cu ajutorul cotului pentru a rasuci soldul si sa coborati partea de mijloc a spatelui. Priviti peste umarul stang pentru a completa miscarea de intindere.

Share this Story
  • Mama & Copilul

    Ce faci daca seful iti face avansuri?

    Te-ai angajat de curand intr-o firma unde ti-ai dorit foarte mult sa lucrezi si observi ca seful tau iti da ceva ...
  • Slabire & Fit

    Exercitii fizice daca lucrezi la birou

    A sta asezata la birou 8 ore pe zi poate duce la aparitia sindromului angajatilor din birouri: oboseala, stres, dureri de ...
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Slabire & Fit

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...