Slabire & Fit

De ce sa consumam carne de peste

Pestele e printre cele mai sanatoase si benefice alimente pentru organism. Pestele e bogat in grasimi saturate, proteine si acizi grasi omega 3 .

Consumul de carne de peste previne si trateaza numeroase afectiuni, previne imbatranirea prematura, protejeaza tenul si ajuta in procesul de slabire.

E un aliment ce nu trebuie sa lipseasca din alimentatie, datorita vitaminelor, mineralelor si nutrientilor pe care ii contine si care ajuta la mentinerea unei sanatati de fier. Persoanele ce consuma peste sunt mai putin tentate sa adauge alimente nesanatoase.

Beneficii ale consumului de carne de peste

Afectiunile cardiovasculare. Acizii grasi omega 3 sunt esentiali pentru functionarea corecta a sistemului cardiovascular. Protejeaza arterele, venele si sangele. O dieta bogata in carne de peste ajuta la prevenirea afectiunilor cardiovasculare. Pestele previne acumularea de trigliceride si cheaguri de sange si reduce nivelul de colesterolului.

Hipertensiunea. Carnea de peste micsoreaza tensiunea arteriala, iar acizii gasi omega 3 reduc riscul de arteroscleroza.

Slabirea. Pestele si uleiul de peste previne acumularea de grasimi si accelereaza procesul de slabire.

Cancerul. Acizii grasi omega 3 ajuta la prevenirea a trei tipuri de cancer: san, colon si prostata. Suplimentele de ulei de peste sunt benefice si pentru pacientii ce sufera de hiperlipidemie.

Sanatatea creierului. Acizii grasi omega 3 ajuta la dezvoltarea corespunzatoare a creierului. Pestele mareste concentrarea si memoria atat in randul adultilor, cat si al copiilor.

Inflamatiile. Pestele si uleiul de peste au proprietati antiinflamatorii si reduce astfel inflamatiile din sange si tesuturi. Uleiul de peste amelioreaza si durerile inflamatorii si e astfel util in tratarea unor afectiuni precum artrita, prostatita sau cistita .

Pielea. Pestele e benefic si pentru piele, careia ii pastreaza elasticitatea si tineretea pentru o perioada mai mare de timp. Uleiul de peste previne ridurile, ridurile si imbatranirea prematura. In plus, protejeaza pielea de efectele nocive ale razelor solare.

Depresia. Acizii grasi omega 3 din peste sunt ideali pentru ameliorarea depresiei.

Sarcina. Carnea de peste e benefica si pentru femeile gravide fiindca mareste nivelul inteligentei fatului si ajuta la dezvoltarea corespunzatoare a creierului. Femeile gravide trebuie sa consume cel putin 350 de grame de peste si fructe de mare pe saptamana. In plus, consumul de carne de peste reduce si riscul de nasteri premature.

Share this Story
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Slabire & Fit

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...