Ce ne facem cu grasimile?!

Iarna, din cauza unei nevoi sporite de energie ceruta de organism multe dintre noi au tendinta sa consume mai multe grasimi si, implicit, sa ia in greutate. Vedem la inceputul primaverii ca nu ne mai incap hainele sau ca masura la blugi a crescut cu un numar.

Ce trebuie sa facem pentru a evita acumularea de tesut adipos in exces?

Ce te poate face sa fii in acelasi timp plina de vitalitate si frumoasa? Probabil ca intuiesti raspunsul, dar de multe ori diferenta intre ceea ce stii teoretic si ceea ce faci practic este foarte mare. Nu trebuie sa faci niciodata concesii in ceea ce priveste sanatatea ta.

Grasimile nu sunt tocmai nocive, asta daca stii cum sa le consumi. De fapt grasimile in cantitati optime sunt chiar benefice.

Cerealele integrale sunt solutia simpla si la indemana pentru multe dintre problemele de sanatate care apar iarna si o alternativa mult mai gustoasa si mai sanatoasa a mancarurilor grase ce dau impresia ca te ajuta sa ai mai multa energie.

Excesul de grasimi nu doar iti transforma oglinda intr-un dusman, iti incetineste miscarile si iti pune mari probleme in inlocuirea garderobei, dar predispune la boli cardiace sau la anumite tipuri de cancer.

Grasimile sunt totusi vitale pentru organism, dar numai in anumite cantitati si, mai ales, de un anumit tip. Grasimile aduc intr-adevar energie, ajuta absorbtia vitaminelor, pastreaza pielea stralucitoare si parul sanatos, dar doar consumate cu moderatie.

Cerealele integrale contin grasimi, dar, spre deosebire de alte alimente, acestea sunt nesaturate si benefice pentru organism.

Combinate cu lapte (eventual degresat), cerealele integrale pentru micul dejun sunt o masa sanatoasa si ofera necesarul de elemente vitale pentru o zi frumoasa.

Este stiut oricum ca cerealele integrale sunt folosite cu succes in multe regimuri de slabire, deoarece dureaza mai mult pana se digera, dand senzatia de satietate, oferind in acelasi timp ceea ce este nevoie pentru buna functionare a corpului tau.

Vitaminele pe care le contin cerealele integrale pentru micul dejun sunt indispensabile vietii umane deoarece sunt parte din reactiile chimice care formeaza sangele, oasele, pielea si elibereaza energia atat de necesara iarna pentru a te feri de raceli, de anemii si a invata sa dansezi pe gheata.

Mineralele precum fierul actioneaza atunci cand datorita unui stimul exterior, cum ar fi frigul, o cantitate mai mare este necesara pentru mentinerea nivelului de celule rosii din sange, pentru preveni anemia.

In concluzie, chiar daca in timpul iernii ai o predispozitie clara de a cosnuma carne si grasimi, fa loc unui bol cu cereale in meniul zilnic.

Share this Story
Load More Related Articles
Load More By admin
Load More In Slabire & Fit

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

8 tipuri diferite de tuse si starea ta de sanatate – cauze, simptome, tratament naturist

Tusea este printre cele mai comune probleme medicale ...