Slabire & Fit

Ce alimente consumi si ce eviti in lupta cu kilogramele in plus

In primul rand trebuie sa scoti din dieta chipsurile, sticksurile, popcorn, hrana de tip fast-food si cartofii.

De asemenea bauturile carbogazoase si de cele care contin zahar, daca-ti doresti un abdomen plat, trebuie sa le dai uitarii. Legumele si fructele crude sunt cele mai indicate pentru o alimentatie sanatoasa si pentru o silueta de exceptie.

Cu cat sunt mai colorate, cu atat e mai bine. Dintre fructe, un loc important il ocupa grapefruitul, despre care specialistii spun ca un fruct pe zi ajuta la mentinerea greutatii ideale. Grapefruit-ul are cam 100 de calorii si e foarte bogat in vitamina C, care contribuie la scaderea nivelului colesterolului. In plus, aciditatea acestuia incetineste digestia, ceea ce inseamna ca asigura o senzatie de satietate mai indelungata.

Un alt fruct important, avocado contine grasimi “bune”, ce scad nivelul colesterolului si, in plus, ajuta la pierderea in greutate. Medicii spun ca ideale sunt in acest sezon si fructele de padure. “De asemenea, carnea de pui, curcan sau strut, fara pielita, preparata fiarta sau la gratar, ajuta la mentinerea greutatii.

In aceeasi categorie se mai inscriu carnea de peste gras oceanic (macrou, cod, somon) si fructele de mare (creveti, caracatite, calamari) – dar nu prajite.

Lichidele sunt o alta parte foarte importanta a unei diete sanatoase. Apa plata, ceaiul verde, iaurtul sau kefirul sunt ideale pentru orice dieta. Ceaiul verde creste rata metabolismului, datorita catechinelor – niste antioxidanti puternici care se afla in ceai, reusind astfel sa micsoreze talia.

O cana de kefir are doar 170 de calorii si, in afara de senzatia de satietate, proteinele probiotice care se afla in compozitia lui accelereaza pierderea in greutate.

Pe langa a manca alimente utile in dieta sanatoasa e nevoie sa evitati si anumite alimente total neindicate in lupta cu kilogramele.

Daca va doriti un abdomen plat trebuie sa stiti ca e indicat sa evitati bauturile acidulate, alimentele care fermenteaza si cele care contin zahar, cartofii, produsele din malai. Oricine trebuie sa stie ca asocierea dintre proteine (carne, peste, oua, branza) si carbohidrati (cartofi, paste, cereale, paine, dulciuri) poate duce la balonare, pe langa faptul ca au un  aport foarte mare de calorii.

Daca alimentatia e tinuta sub control, oricine poate ajunge sa aiba trupul visat daca practica miscarea corect si regulat. Atentie insa, exercitiile fizice modeleaza musculatura, dar nu reduc tesutul adipos.

In concluzie, a face sute de abdomene nu este egal cu a avea o talie de viespe. Miscarea aeroba si anaeroba in combinatie cu o dieta echilibrata duce la rezultatele scontate.

Share this Story
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Slabire & Fit

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...