Cateva mituri din fitness

1. Trebuie sa fortezi muschii. Nu este adevarat. Exercitiile nu ar trebui sa-ti provoace durere. Putina febra musculara cand incerci un exercitiu nou este normala, insa de la febra pana la durere este o distanta mare. Nu trebuie sa-ti suprasoliciti muschii pentru a simti ca ei lucreaza.

2. Miscarea aerobica e tot ce conteaza. Fals. De fapt, un program echilibrat include si antrenamentul flexibilitatii (intinderile) si imbunatatirea tonusului muscular.

3. Femeile care trag de fiare devin prea musculoase. Scopul tau nu este sa devii un culturista; vrei numai sa-ti imbunatatesti conditia musculara, insa nu vrei sa tragi de fiare pana la extenuare pentru a-ti umfla muschii. Nu iti face probleme. In general, femeile nu au destul testosteron pentru a ajunge la un asemenea rezultat.

4. Exercitiile trebuie sa fie foarte solicitante pentru a fi benefice. Nu trebuie sa te fortezi pana la limite pentru ca exercitiile sa aiba “efect”.  Alterneaza zilele in care muncesti mai mult cu unele in care te soliciti mai putin.In al doilea rand este foarte important sa te odihnesti corespunzator.

5. Doar mergand la sala poti fi in forma. Fals. Orice gen de miscare este bine-venita. Poti sa incorporezi multa miscare in cadrul vietii tale ocupate, facand lucruri placute. Danseaza, mergi pe bicicleta sau alearga putin in natura. Poti face fitness si acasa daca iti iei un stepper, o bicicleta sau daca ridici cateva greutati.

6. Poti sa mananci ce vrei atata timp cat faci sport. Gresit. Daca consumi mai multe calorii decat arzi intr-o zi, vei lua in greutate. Un regim de fitness eficient include un echilibru intre alimentatie si miscare.

7. Sportul te tine treaza toata noaptea. Atata timp cat nu faci miscare cu trei-patru ore inainte de culcare, o sa dormi dusa noaptea. Exercitiul fizic contribuie la un somn mai odihnitor si te ajuta sa fii mai alerta in viata de zi cu zi.

Share this Story
  • Slabire & Fit

    Cum sa incepi un program de mentinere a conditiei fizice

    Consultati un medic inainte de a incepe un program de exercitii fizice, daca sunteti fumatoare, supraponderala sau mai in varsta de ...
  • Slabire & Fit

    Cateva mituri din fitness

    1. Trebuie sa fortezi muschii. Nu este adevarat. Exercitiile nu ar trebui sa-ti provoace durere. Putina febra musculara cand incerci un ...
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Slabire & Fit

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...