Alimente pentru o memorie mai buna

1. Somon, sardine si hering – acizii grasi omega-3 ce lipsesc din dietele multor persoane din tarile dezvoltate sunt esentiali pentru o buna functionare a creierului. Au un efect major in tulburarile maniaco-depresive, depresie majora si schizofrenie.

2. Spanac – are un puternic efect antioxidant, incetineste deficientele de memorie si problemele sistemului nervos central care apar odata cu inaintarea in varsta.

3. Vinul rosu – prelungeste viata. ATENITE! Alcoolul in exces incetineste functionarea creierului, asadar poti sa alegi fara probleme sucul de struguri. Un studiu recent a aratat ca sucul de struguri imbunatateste semnificativ memoria si functiile motorii.

4. Grau integral si orez brun – o metoda eficienta de a-ti imbunatati aportul de nutrienti este sa te axezi pe o dieta care include in planul ei orezul brun. Foarte bogat in vitamine si magnezi, acesta aduce un beneficiu important sanatatii cognitive.

5. Pudra de cacao – studiile au aratat ca antioxidantii din 2 linguri de pudra de cacao “sunt de 2 ori mai puternici decat cei care se gasesc in vinul rosu, de 2-3 ori mai eficienti decat cei din ceaiul verde si de 4-5 ori mai puternici decat cei din ceaiul negru”. Substantele antioxidante din pudra de cacao protejeaza celulele creierului impotriva stresului oxidativ, care poate cauza Alzheimer sau alte afectiuni.

6. Fructele oleaginoase (migdalele si nucile) – bogate in antioxidanti avand capacitatea de a reduce nivelul colesterolului. In plus, aceste fructe nu ingrasa, in comparatie cu alte alimente bogate in grasimi. De asemenea, nucile au un continut ridicat de acizi grasi omega-3.

7. Uleiul de masline – contine polifenoli, cu o puternica actiune impotriva radicalilor liberi. Uleiul de masline reduce tensiunea arteriala si nivelul colesterolului. Alegeti intotdeauna uleiul extra-virgin.

Share this Story
  • Frumusete

    Sfaturi practice pentru a reduce ridurile

    Pentru a preveni si intarzia aparitia ridurilor e important sa acordam pielii o atentie speciala. Sfaturi pentru a reduce ridurile: Dormi ...
  • Sanatate

    Alimente pentru o memorie mai buna

    1. Somon, sardine si hering – acizii grasi omega-3 ce lipsesc din dietele multor persoane din tarile dezvoltate sunt esentiali pentru ...
Load More Related Articles
Load More By admin
Load More In Sanatate

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

8 tipuri diferite de tuse si starea ta de sanatate – cauze, simptome, tratament naturist

Tusea este printre cele mai comune probleme medicale ...