Slabire & Fit

Alimente curative in dieta ta

Boabele de fasole – importanta sursa de proteine si fibre, care te ajuta sa mentii mai mult senzatia de satietate, fiind un aliat de incredere in lupta cu obezitatea.

S-a demonstrat ca dieta bogata in proteine slabe – macar jumatate din ele asimilate din plante precum fasolea – reduce tensiunea arteriala, colesterolul “rau” (LDL), precum si riscul de aparitie a bolilor de inima (cu 21%).

Capsunele, zmeura si afinele negre, cunoscute ca surse importante de antioxidanti. Afinele negre au de 3 ori mai multi antioxidanti decat merele, broccoli, spanacul sau alte fructe si legume.

In plus, capsunele, zmeura si afinele negre incetinesc procesul de deteriorare a articulatiilor, datorita continutului de vitamina C.

Fructele oleaginoase sunt bogate in proteine si acizi grasi omega-3, reducand colesterolul “rau”, tensiunea arteriala si riscul de aparitie a bolilor de inima.

Cerealele integrale de asemenea nu trebuie sa lipseasca din alimentatia ta. 3 portii zilnice de cereale integrale pot reduce cu pana la 36% riscul de aparitie a bolilor cardiovasculare si cu 27% cel de diabet de tip II. Fii atenta la compozitia cerealelor: acestea trebuie sa contina ovaz, grau integral, orez brun si tarate.

Iaurtul -cea mai buna sursa pentru a-ti asigura aportul necesar de probiotice, bacteriile “prietenoase” care lupta impotriva bolilor. 2 studii recente arata ca un consum regulat de iaurt te poate ajuta sa previi penumonia.

Pestele in dieta ta iti poate reduce tensiunea arteriala, colesterolul si previne aparitia bolilor de inima. Acizii grasi omega-3 din carnea de peste (macrou, sardine, somon) impiedica scaderea densitatii osoase si protejeaza impotriva fracturilor.

Share this Story
Load More Related Articles
Load More By admin
Load More In Slabire & Fit

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Produsele naturiste Calivita

 Compania Calivita are ca obiect de activitate producerea ...