Alimentatie pentru o piele stralucitoare

Pielea frumoasa nu se obtine doar cu ajutorul demachiantului si cremeipotrivite; conteaza, de asemenea, si ceea ce mananci.

Iata cateva alimente care hranesc pielea si o ajuta sa fie sanatoasa:

– migdalele; douazeci si patru de migdale contin 9 grame de grasimi monosaturate (la fel de bune pentru piele ca si grasimile omega-3) si 6 grame de proteine, aproape jumatate din necesarul tau zilnic de vitamina E, 7% din necesarul tau zilnic de calciu si o cantitate considerabila de zinc, nutrienti care te ajuta sa-ti pastrezi pielea sanatoasa.

– sfecla verde, recomandata persoanelor cu tenul uscat; sfecla contine nutrienti care pastreaza pielea moale, incluzand vitamina A,biotina, vitamina C si acid linoleic. Incercati sfecla sote, in ulei de masline cu usturoi.

– usturoiul are componenti antimicrobieni care iti pot proteja pielea impotriva infectiilor. Daca esti predispus(a) la problemele sportivilor sau la alte conditii daunatoare pielii, adauga unul sau doi catei de usturoi taiati in mancarea ta zilnica.

– fructele de kiwi au un efect foarte puternic asupra pielii. E una din cele mai bogate surse naturale de vitamina C; un kiwi contine mai mult de 100% din necesarul tau zilnic recomandat. Un luptator impotriva radicalilor liberi, vitamina C, previne distrugerea pielii si ajuta la producerea de colagen, proteina fibroasa care pastreaza elasticitatea pielii.

– lintea; ca oricare alt tesut din corpul tau, pielea are nevoie deproteine pentru a fi sanatoasa si lintea este o foarte buna sursa deoarece contine foarte multe fibre, fier, complexul de vitamine B si minerale. Incearca sa gatesti lintea cu ulei de masline, patrunjel si lamaie.

– uleiul de masline. Un studiu recent al Colegiului American de Nutritie aanalizat efectele dietei asupra ridurilor pielii. Specialistii au comparatefectele dietei cu pielea persoanelor care lucreaza in aer liber, subdirecta actiune a soarelui si au descoperit ca cei care aveau cele maiputine riduri erau cei care consumau ulei de masline, legume si fructe.

– somonul; acizii grasi omega-3 care se gasesc in carnea somonului iti pastreaza pielea elastica si pot reduce inflamatiile care provoaca psoriazisul. Incearca sa mananci cat mai mult somon sau orice alt peste oceanic, inclusiv scrumbie sau macrou, cel putin de doua ori pe saptamana.

– rosiile contin antioxidanti cum ar fi beta-carotenul, vitamina C si lycopenul; toate acestea actionand asupra daunelor produse de soare sia cancerului de piele. Pentru a ajuta absorbtia de lycopen, un puternic antioxidant, specialistii recomanda gatirea rosiilor cu putin ulei demasline.

 Asa ca de azi, cand mergi la piata ia in considerare si o parte din produsele de mai sus.

Share this Story
  • Mama & Copilul

    Kiwi in alimentatia bebelusului

    Kiwi e un fruct de forma unui ou, cu un aspect amuzant si cu un continut la fel de interesant. Pulpa ...
  • Frumusete

    Alimentatie pentru o piele stralucitoare

    Pielea frumoasa nu se obtine doar cu ajutorul demachiantului si cremeipotrivite; conteaza, de asemenea, si ceea ce mananci. Iata cateva alimente ...
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Frumusete

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...