6:59 am - Thursday December 8, 2016

7 trucuri impotriva stresului

Ce om obosit si stresat nu viseaza sa gaseasca niste metode care sa-l relaxeze si sa-i redea echilibrul pierdut?

Aceste remedii exista. Simple, eficiente, nu asteapta decat sa le incercati:

1. Legatul degetelor: infasurati un elastic sau o sfoara pe varful degetelor de la o mana, pana cand acestea se invinetesc. Strangeti puternic pumnul vreme de 3 minute. Relaxati-l.

Procedati la fel si cu cealalta mana. Scoateti-va legaturile de pe degete, asteptati 5 minute, apoi repetati exercitiul.

Asezati-va intr-un loc linistit vreme de 10 minute si respirati din abdomen, apoi cu plamanii. Veti dobandi energie si liniste.

2. Pieptenele: luati un pieptene si treceti-l peste degete, de la varfuri spre radacina. Continuati urcand pe dosul palmei pe brat, pe umar. Procedati la fel si pe cealalta mana, apoi degetele de la picioare.

3. Mingea de tenis: puneti o minge de tenis sub talpa piciorului. Apasati mingea, miscand piciorul inainte si inapoi, astfel ca ea sa se rostogoleasca de la varfuri la calcai. Repetati exercitiul vreme de doua minute cu fiecare picior. Respirati total vreme de 5 minute.

4. Mingi sub ceafa: innodati bine un ciorap in care varati doua mingi de tenis. Culcati-va pe podea cu picioarele ridicate pe un scaun. Puneti mingile de tenis sub ceafa, astfel incat gatul sa coboare intre ele. Presiunea mingilor asupra bazei craniului va obliga muschii intepeniti sa se destinda. Ramaneti asa intre 10 si 20 de minute.

5. Gradinaritul. De ce sunt oamenii de la tara mai calmi? Din cauza ca lucreaza pamantul. Gradinaritul nu produce doar fructe si legume, ci aduce calm si destindere. Ca lucrati pamantul, ca faceti ,miscare fizica si ca sunteti angajati intr-o actiune constructiva, toate acestea sunt mai eficiente decat frecventarea unui club de gimnastica.

6. Stati cu picioarele ridicate: culcati-va pe podea, cu picioarele ridicate pe un scaun. Rulati un prosop si puneti-l sub ceafa, la baza craniului. Marimea prosopului nu are importanta, din moment ce stati confortabil. Pastrati aceasta pozitie intre 10 si 20 de minute fara a uita sa respirati profund.

7. Mergeti pe jos: cand simtiti ca tensiunea nervoasa creste sau va cuprinde anxietatea, iesiti afara din casa. Mergeti cu pas grabit, cu umerii trasi spre spate si capul drept. Mergeti pana ce simtiti ca pulsul  se accelereaza si ca incepeti sa asudati.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Articol din categoria: Auto-ingrijire
Articole Similare:

No comments yet.

Lasa un raspuns

Read previous post:
jogging
Sportul ne tine tinere

Nimic nu previne fenomenele de uzura la fel de eficient ca activitatea fizica. Si cu... mai mult »

Close