Sanatate

7 Sfaturi pentru mentinerea sanatatii

Serviciul ocupa mare parte a timpului, cu familia abia daca mai apuci sa te vezi, iar cu prietenii aproape ca nici la telefon nu mai ai vreme sa vorbesti. Cu un ritm al vietii atat de alert, sa ai grija de sanatate pare a fi o provocare foarte mare.

Iata cateva sfaturi benefice pe care ar trebui sa incerci sa le urmezi:

1. Incearca sa ai o alimentatie corecta. Un plan eficient este acela de a adopta Dieta Mediteraneana. Poti astfel sa iti asiguri nutrientii de baza necesari, acizii grasi Omega 3. Printre alimentele care fac parte din acest regim se numara: uleiul de masline, branzeturi, peste, paste fainoase obtinute din grau dur, rosii, verdeturi.

2. Include miscarea in rutina zilnica. Doar 30 de minute pe zi, de trei ori pe saptamana, daca faci exercitii fizice de o intensitate moderata, sunt suficiente pentru buna functionare a sistemului cardiovascular.

3. Elimina stresul sau macar redu-l la minim. La sfarsitul zilei de munca, ia-ti o pauza de 15 minute ca sa faci o scurta recapitulare a tot ce ai facut si sa respiri adanc. Vei fi mai calma si mai putin tensionata psihic.

4. Buna-dispozitie trebuie sa fie cu tine mereu. Zambeste. Cand simti ca tensiunea se acumuleaza, opreste-te din tot ce faci si zambeste. Te vei simti eliberata de toate grijile. Vei dobandi o stare de spirit buna si vei fi mai increzatoare in propriile forte.

5. Consuma lichide, in special apa plata. Apa mentine organismul hidratat si te ajuta sa elimini toxinele. In locul bauturilor acidulate, alege un pahar cu apa, in care arunci doua cuburi de gheata, zeama de la o lamaie si cateva frunze proaspete de menta.

6 . Dormi suficient si bine. Opt ore de somn linistitor sunt ideale pentru sanatate. Specialistii spun ca timpul necesar pentru odihna consta in 8 ore zilnic.

7 . Fii sociabila, relationeaza. Relatiile sanatoase, de sprijin, cu familia si prietenii apropiati iti poate reduce anxietatea si iti ofera o imagine pozitiva asupra vietii.

Studiile arata ca oamenii cu multi prieteni sunt mai sanatosi, deoarece sunt mai relaxati si astfel scade riscul producerii de boli cardiovasculare sau ale sistemului nervos.

Share this Story
Load More Related Articles
Load More By Ana herlife
Load More In Sanatate

Facebook Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Check Also

Metode de prevenire a toxiinfectiilor alimentare

Iata mai jos cateva reguli simple si rapide ...