3:27 am - Monday December 5, 2016

3 sfaturi importante cand tii cura de slabire

Curele de slabire tinute dupa ureche sunt un adevarat pericol pentru sanatate, avertizeaza specialistii.

Tulburarile de tranzit intestinal, bolile cardiovasculare si chiar cancerul de colon sunt doar cateva dintre consecintele nefaste ale dietelor.

Cea mai buna cura de slabire e cumpatarea. Cel putin aceasta e concluzia mai multor cercetatori americani ce au studiat efectele pe termen lung ale dietelor.

Dup zece ani de cercetari, specialistii au ajuns la concluzia ca sunt foarte importante calitatea alimentelor si orele la care luam masa.

Nu manca dupa ora 20

Desi pare o regula simpla, e cel mai greu de respectat. Asta pentru ca multe persoane se alimenteaza haotic in timpul zilei.

Prin urmare, principala masa si, de obicei, cea mai consistenta e amanata spre ora 21 sau chiar mai tarziu.

Insa e un obicei prost, avertizeaza specialistii. Caloriile acumulate la masa de seara nu sunt folosite corespunzator, deoarece, in timpul noptii, organismul se odihneste si, astfel, se depun sub forma de grasime.

Bea apa dimineata!

Un studiu recent a scos la iveala faptul ca un pahar de apa baut inainte de micul dejun ajuta la arderea caloriilor. Dupa ce ne trezim, corpul e deshidratat, iar lucrul acesta poate incetini procesul de metabolizare.

Prin urmare, inainte de a incepe ritualul cafelei, ceaiului sau laptelui cu cacao, nu trebuie uitat paharul cu apa, deoarece atunci cand corpul e hidratat, arderile sunt accelerate , spun cercetatorii. In plus, se recomanda ca la fiecare ora sa bem cate un pahar cu apa, pentru o buna functionare a organismului.

Mergi zilnic pe jos!

Practicarea unei activitati fizice poate fi o corvoada, mai ales in conditiile in care stam la serviciu mai mult de opt ore.

Specialistii sustin insa ca natura activitatii fizice nu e importanta, deoarece, in esenta, ceea ce conteaza e sa facem miscare.

Prin urmare, alege sa mergi pe jos, ori de cate ori se iveste ocazia. In acest sens, urcatul scarilor ori coborarea din autobuz cu cateva statii mai devreme ar trebui sa devina o obisnuinta.

In plus, acestea sunt un mijloc excelent de a combate sedentarismul. Insa miscarea nu e suficienta pentru a-ti modela frumos silueta, daca nu o asociezi cu o alimentatie saraca in grasimi.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0 (from 0 votes)
Articol din categoria: Cure de Slabire
Articole Similare:

No comments yet.

Lasa un raspuns

Read previous post:
lasa te de fumat
5 motive pentru a te lasa de fumat

1. Tigarile sunt din ce in ce mai scumpe Acum cativa ani tigarile costau mult... mai mult »

Close